Over Margreet

 

Heb jij ook aan het eind van de dag veel ‘To Do’s’ over?

Je kijkt op de klok en verzucht dat de dag alweer omgevlogen is. Je begon zo goed begonnen
vanmorgen: alle taken en klussen opgeschreven, koffie erbij en aan de slag gegaan. En toch… je voelt je niet voldaan. Je hebt niet af gekregen wat je van plan was.

Hoe kun je morgen nu wel de dag naar je hand zetten? Hoe houd je de focus? Hoe houd je tijd en ruimte over om te genieten van mooie, vrije momenten?

Daar kan ik je bij helpen!

Ik ben Margreet Smith. Professioneel organizer. Voordat ik hiermee startte hielp ik al mensen met hun administratie, het aanbrengen van structuur en het regelen van contact met juiste instanties.

 

Organiseren zit me in het bloed. Het hoofd koel houden in drukke tijden, relativeren en overzicht bewaren is een talent van me.
Maar ook ik heb aan de lijve ondervonden dat er omstandigheden zijn waarin het gewoon lastig is om georganiseerd te blijven. Dat kan van alles zijn: een scheiding, burn-out, een overlijden van een dierbare. Het kan je gebeuren, door de omstandigheden raak je het overzicht kwijt en loop je achter de feiten aan.
Ik heb door de jaren heen een aardige studie van gemaakt van het gesmeerd laten lopen van het gezinsleven, mijn werk, alle verplichtingen en leuke dingen die de agenda in no-time kunnen vullen.

Organizen
Ik heb de opleiding Professional Organizer gevolgd bij Organizing Works en me gespecialiseerd in het digitaal organiseren. Ik kan je leren hoe je efficiënter gebruik maakt van je computer, van helpende apps. Maar ook hoe je echt gedaan kan krijgen wat je van plan was. Dus voldaan de werkdag kunnen afsluiten en gaan genieten van de belangrijke dingen in het leven.

Ik ga je niet vertellen hoe je je bureau moet inrichten en waar je alle mappen en bestanden moet opslaan. Wat ik wel doe is samen met je kijken welk systeem voor jou het beste werkt. Daarbij adviseer ik je graag maar jij moet er mee uit de voeten kunnen. Op maat dus. En het gaat er bij mij niet om dat elk potloodje in het juiste bakje beland. Dat is voor mij te oppervlakkig. Belangrijker vind ik het of je overzicht en rust creëert en zelf regie krijgt over je werkdag en je taken.

De voordelen op een rij:

  • Inzicht in het belang van een goed georganiseerde werkplek
  • Veel tips over het inrichten en organizen van je werkplek
  • trucs om je emailstroom te reduceren
  • hoe maak je een optimale planning
  • een papierloos kantoor, wat heb je hiervoor nodig en hoe doe je dat?
  • Tips om energievreters en afleidingen te tackelen.
  • Welke apps zijn het populairste en wat zijn de voor- en nadelen?

Wil jij ook meer uit je dag halen?

Heb je advies nodig over hoe je van outlook een timemanagement-systeem maakt?

Heb je moeite met loslaten en weggooien van bestanden of spullen?

Neem dan eens contact met me op. Ik denk graag met je mee!

 

Geef een reactie